Wywiady

  • Gibar - Tradycja i nowoczesność

    Czwartek, 13 kwietnia 2023

    Zmiany są nieodłączną częścią naszej rzeczywistości, dlatego warto jest stawiać na innowacyjność, próbować ciekawych rozwiązań i połączeń smakowych. O nowych kategoriach, oczekiwaniach polskiego konsumenta oraz nadrzędnych celach w rozwoju firmy opowiada Paweł Majchrzak, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Gibar. Czytaj więcej »

  • Aż 39 rodzin znalazło tutaj zatrudnienie, a co 10 osoba pracuje w fabryce dłużej niż 20 lat. O najważniejszych wydarzeniach w 30-letniej historii – rozmawiamy z Łukaszem Widenka, Dyrektorem Fabryki Czekolady Mondelēz International w Bielanach Wrocławskich. Czytaj więcej »

  • Pewnym krokiem w nowy sezon

    Czwartek, 13 kwietnia 2023

    Grycan to firma z ponad 100-letnią tradycją, hołdująca wartościom rodzinnym, wykorzystująca w produkcji najwyższej jakości składniki i wytwarzająca lody uwielbiane przez wielu konsumentów od lat. Czy jakość i znana marka gwarantują pewny biznes nawet w niełatwym otoczeniu? Jakie działania zaplanował producent na rozpoczynający się sezon lodowy? Rozmawiamy z Wojciechem... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Radosława Janika, Prezesa Zarządu Spółdzielni Pszczelarskiej APIS w Lublinie kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »

  • Jakie trendy rządzą branżą piwną i jaka jest przyszłość tego rynku? O aktualnych działaniach, wpływie kryzysu i kierunkach rozwoju opowiada Mieszko Musiał, Prezes Zarządu Carlsberg Polska – gość programu Gabinet Spożywczy. A rozmowę prowadzą Wojciech Szeląg, gospodarz cyklu oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »

  • Nowe spojrzenie na retail

    Czwartek, 16 marca 2023

    Innowacyjność w retailu coraz częściej dotyczy nie tylko nowych rozwiązań ale również obsługi. O zmieniających się oczekiwaniach klientów, usługach do nich dopasowanych i sytuacji na rynku sklepów tradycyjnych opowiada Piotr Kraśnicki, Członek Zarządu Modern Expo. Czytaj więcej »

  • Właścicielom sklepów Intermarché oferuje aż trzy formuły przystąpienia do sieci. Na czym one polegają, jak wygląda proces dołączenia oraz jakie są korzyści z prowadzenia działalności pod szyldem sieci opowiada Mariusz Dudek, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej w Grupie Muszkieterów. Czytaj więcej »

  • Somat przedstawia nowy poziom jakości

    Czwartek, 16 marca 2023

    „So what? Somat” to hasło nowej kampanii, która zaprezentuje rewolucyjną kapsułkę Somat Excellence 4w1. Jej twarzą zostanie jeden z najbardziej rozpoznawalnych szefów kuchni – Mateusz Gessler. O aktualnych działaniach oraz kategorii produktów do zmywania opowiada Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry&Home Care w Henkel Polska. Czytaj więcej »

  • Sery to ważna pozycja w grupie produktów spożywczych, które powinny znajdować się w codziennej i urozmaiconej diecie. Hochland nie tylko dostarcza wysokiej jakości produkty ale dba również o inne aspekty. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Każdy jest szefem swojej kuchni!

    Czwartek, 16 marca 2023

    Majonez Napoleoński Mosso do mazurka czy sernika? Dlaczego nie! O wielu innowacyjnych zastosowaniach tego tradycyjnego produktu, niezbędnej ofercie wielkanocnej, która „dosmaczy” niejedno danie na świątecznym stole oraz relaunchu oferty i nieustannym doskonaleniu organizacji rozmawiamy z Maciejem Blaut, Sales Director Poland, Mosso Kewpie Poland. Czytaj więcej »

  • Doskonałe receptury będące rodzinnym sekretem przekazywanym z pokolenia na pokolenie oraz nietuzinkowe opakowania – to znak rozpoznawczy firmy oraz wynik ciężkiej pracy, prawdziwej pasji i kreatywności właścicieli. O kultywowaniu tradycji, przyszłości branży alkoholowej, nowościach produktowych oraz ofercie na wielkanocny stół rozmawiamy z Łukaszem Bartoszewskim, Dyrektorem ds.... Czytaj więcej »

  • O nowej globalnej ambasadorce marki napojów OSHEE, ciekawych produktach, kampaniach oraz działalności charytatywnej rozmawiamy z Tadeuszem Czarnieckim, CMO w firmie OSHEE. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Edyty Zębali, Dyrektor Marketingu w ZM Silesia kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Selgros Cash & Carry jest stabilnym partnerem dla osób prowadzących lokale gastronomiczne już od wielu lat. Niezmiennie wspiera branżę szczególnie w trudnych czasach. O współpracy rozmawiamy z Klientami, którzy są z nami od samego początku istnienia firmy w Polsce. Czytaj więcej »

  • Rozwój na rozchwianym rynku

    Czwartek, 16 lutego 2023

    Nowe kategorie produktowe, budowa fabryki i rozwój eksportu – a wszystko w niezwykle ekstremalnych warunkach. Jak zarządzać firmą wśród tak wielu wyzwań? Z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Zarządzającym LOTTE Wedel rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »

  • Przyroda i środowisko są ważne!

    Czwartek, 16 lutego 2023

    Firma Hochland Polska ma świadomość wpływu, jaki wywiera na otoczenie społeczne oraz środowisko. Przyjmując za to odpowiedzialność opublikowała na swojej oficjalnej stronie koropracyjnej raport zrównoważonego rozwoju. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Produkcja według wieloletnich tradycji wpisująca się w trendy oraz oferująca innowacje – jak połączyć te kwestie w produkcji alkoholu oraz jaki jest sposób na rozwój wśród wielu tegorocznych wyzwań opowiada Grzegorz Grabowski, Dyrektor Zarządzający Toruńskich Wódek Gatunkowych. Czytaj więcej »

  • Oferta dopasowana do realiów rynkowych

    Czwartek, 16 lutego 2023

    Systematyczne inwestowanie zapewnia rozwój oraz sprawne funkcjonowanie. Silną stroną Mlekpolu jest wielokierunkowa produkcja oraz możliwość jej dynamicznego dostosowywania do potrzeb rynku i klienta. O jakości, tradycji i otwartości rozmawiamy z Małgorzatą Cebelińską, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni. Czytaj więcej »

  • Firma tyle jest warta, ile jej plan na przyszłość. A co jeśli najbliższe miesiące cechuje nieprzewidywalność? O ważnych zmianach, które zaszły na rynku alkoholi i w segmencie win w ostatnim czasie, rozwoju oferty, wielowymiarowej strategii zrównoważonego rozwoju oraz kluczowych inwestycjach – rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu firmy AMBRA. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Marty Całus, Trade & Marketing Managera w firmie LAKMA, kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »

  • Segment żywności mrożonej notuje stabilne wzrosty. O zmianach jakie zaszły w kategorii, pozycji na rynku i sposobach na trafne decyzje z Maciejem Włodarczykiem, Prezesem Zarządu Iglotex rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »

  • Lider Forum Kampanie to konkurs na najlepsze i najbardziej oryginalne kampanie firm mleczarskich na polskim rynku. W 2022 roku przeprowadzono trzecią edycję plebiscytu i również po raz trzeci wśród laureatów nie zabrakło Hochland Polska. Tym razem jury doceniło kampanię „Almette chroni łąki”. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w... Czytaj więcej »

  • Transparentność i odpowiedzialność

    Piątek, 13 stycznia 2023

    Jednym z ważnych zadań dla CHEP jest uświadamianie rynku, jak istotna jest transparentność i wspólna odpowiedzialność. Firma dąży do tworzenia regeneratywnych łańcuchów dostaw, które nie szkodzą środowisku, a wręcz potrafią na nie pozytywnie oddziaływać. O zielonej rewolucji w logistyce, ważnych trendach w branży oraz wyzwaniach na najbliższe miesiące rozmawiamy z... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Moniki Jusińskiej-Zbiegniewskiej, Dyrektor Marketingu w OSM Piątnica kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Rewolucja w handlu z AI

    Piątek, 13 stycznia 2023

    Innowacyjne narzędzia wspierające biznes to nie tylko pomoc w prowadzeniu przedsiębiorstwa, ale przede wszystkim obraz tego, jak zmienia się rynek. O rozwiązaniach przyszłości opowiada Piotr Łapiński, Image Recognition Product Manager w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • Lavazza – pasja do doskonałości

    Wtorek, 13 grudnia 2022

    Sukces poparty miłością do produktu, jakości i tradycji. Tak wygląda historia jednej z najbardziej rozpoznawalnych kawowych marek. O drodze jaką przeszła firma, obecnej pozycji i planach opowiada Marco Barbieri, Poland Country Sales Manager w Lavazza. Czytaj więcej »

  • Inwestycje w rozwój

    Wtorek, 13 grudnia 2022

    Najbliższy czas będzie pełen wyzwań dla całego sektora FMCG. Jednak firmy pokazują jak duże znaczenie w budowaniu pozycji rynkowej ma stałe inwestowanie w rozwój. Rozmowa z Dariuszem Lizakiem, Prezesem Zarządu Spółki Hortex i Przewodniczącym Rady Nadzorczej firmy Jurajska. Czytaj więcej »

  • SDM Wieluń: zdrowie, jakość i natura

    Wtorek, 13 grudnia 2022

    2022 był rokiem pełnym wyzwań w całej branży FMCG. Jakie postawił przed przedstawicielami rynku nabiału? O aktualnych i przyszłych wyzwaniach, o zmianach zachowań konsumentów i sekrecie popularności twarożku Mój Ulubiony opowiada Marek Kapica, Prezes Zarządu Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu. Czytaj więcej »

  • Dzielimy się tym, co dobre!

    Wtorek, 13 grudnia 2022

    Niewiele mówi się o tym, że niedożywienie dzieci to duży problem w Polsce. Dotyczy nie tylko rodzin biednych czy patologicznych, ale spotykany jest także w domach z pozoru zupełnie normalnych. Niedożywienie przekłada się bezpośrednio na rozwój młodego pokolenia. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Naturalnym następstwem rozprzestrzeniania się i rozwoju Sztucznej Inteligencji jest jej wykorzystanie również w procesach biznesowych FMCG. O tym jak odpowiednio zaplanować działania z obszaru AI i dlaczego warto wybrać sprawdzonego partnera do współpracy – rozmawiamy z Marcinem Grzegorczykiem, AI Product Managerem w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

więcej artykułów